Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Επιστημονική έρευνα...ή σκληρά βασανιστήρια;



Σάββατο 25 Απριλίου, 11πμ στο Σύνταγμα




TIME TO TEST ANIMALS TESTS

Με αφορμή τη σημερινή παγκόσμια ημέρα κατάργησης των πειραμάτων σε ζώα (24 Απριλίου)και εν όψει της επικείμενης ψηφοφορίας για την αναθεώρηση της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας 86/609, πραγματοποιείται αύριο Σάββατο 25 Απριλίου και 11πμ διαμαρτυρία στο Σύνταγμα.

Ο περισσότερος κόσμος πιστεύει ότι τα πειράματα σε ζώα είναι απαραίτητα για την εξέλιξη της ιατρικής επιστήμης. Η ιστορία όμως έχει δείξει ότι πολλές φορές τα αποτελέσματα από πειράματα σε ζώα οδηγούν σε τραγικά λάθη ακόμη και σε απώλειες ανθρώπινων ζωών.

Πολλοί επιστήμονες παραδέχονται πλέον ότι τα πειράματα σε ζώα είναι ξεπερασμένα και προσανατολίζονται σε άλλες πιο αξιόπιστες μεθόδους δοκιμών και έρευνας.

"Τα tests τοξικότητας με τη χρήση καλλιέργειας ανθρώπινων κυττάρων είναι δύο έως τρεις φορές πιο ακριβή από τη δοκιμή σε ποντίκια".


"Η πλειοψηφία των τοξικολογικών μελετών φαίνεται ότι αποσκοπεί μόνο να μεταβιβάσει την ιατρική και νομική προστασία στις φαρμακευτικές εταιρείες και πολιτική προστασία στους επίσημους οργανισμούς, παρά να δώσει σημαντικές πληροφορίες στην θεραπεία ασθενειών που αντιμετωπίζει το ανθρώπινο γένος".
Δείτε περισσότερα εδώ.

Σάββατο 11 Απριλίου 2009

ΣΚΑΪ: ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΑΡΝΙ ΧΩΡΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΕΣ...

Η Χριστίνα Βίδου και η Εύα Αντωνοπούλου στη χθεσινή (10 Απριλίου) ραδιοφωνική εκπομπή του ΣΚΑΪ, ΖΩΗ.GR, δηλώνουν ότι το Πάσχα θα απολαύσουν το αρνί τους ΧΩΡΙΣ ΤΥΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΟΧΕΣ.

Δεν πίστευαν στα αυτιά τους ακροατές της εκπομπής με αυτά που έλεγαν οι παραπάνω παρουσιάστριες στη χθεσινή εκπομπή του ΣΚΑΪ που όπως είναι γνωστό οι φιλοζωικές τους ανησυχίες δεν είναι και τόσο ανεπτυγμένες.

Οι παρουσιάστριες της εκπομπής με τον καλεσμένο τους, μας έδιναν συμβουλές πως θα ‘σουβλίσουμε με επιτυχία το αρνί’, πως θα περάσουμε τη σούβλα από το κεφαλάκι..., την κοιλίτσα... και πως θα το ράψουμε στη ράχη για να γυρνάει το αρνί μαζί με τη σούβλα.

Με χαρά και ενθουσιασμό σχολίαζαν γελοιωδώς: «βάλτε σούβλα, βάλτε σούβλα» ή «εμείς συνεχίζουμε να σουβλίζουμε» ή «εμείς τηρούμε τις παραδόσεις».

Και βέβαια η κα Αντωνοπούλου περιμένει πως και πως για την πιο ωραία ώρα της ημέρας, που είναι... ‘οι πρώτες μπουκιές από το αρνί’ . Όπως λέει η ίδια ‘οι πρώτες μπουκιές είναι μέλι’.

Αλλά και η κα Βίδου ανησυχώντας πως θα είμαστε σίγουροι ότι το αρνάκι είναι φρέσκο (δηλ...φρεσκο-σφαγμένο!!!) φρόντισε να μας έχει την απάντηση στην εκπομπή της.
Για να είμαστε σίγουροι λοιπόν ότι το αρνί μόλις πριν από λίγο σφάχτηκε, πρέπει ΤΟ ΚΟΨΙΜΟ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ, ΝΑ ΣΤΑΖΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΙΜΑ!!!!!!

Αυτές και άλλες τέτοιες συμβουλές δίνονται από την πολύ ‘ενημερωτική’ και ‘υψηλού επιπέδου’ εκπομπή αρκετά συχνά όπως μαθαίνουμε.

Και η απάντηση του σταθμού σε τηλεφώνημα διαμαρτυρίας αποστομωτική: ‘Αν δε σας αρέσουν οι εκπομπές μας να μην τις ακούτε!’

Αυτά για όσους νομίζουν ότι ο ΣΚΑΪ είναι ένας διαφορετικός ‘οικολογικός’ σταθμός.
Είναι τόσο οικολογικός όσο και οι κυνηγοί! Είναι ένας σταθμός που πίσω από τις αναδασώσεις που ‘πουλάνε’ πολύ στον κόσμο διαφημίζει περιοδικά όπως «Κυνηγεσία – Κυνοφιλία», μας προτείνει να μαγειρεύουμε «ελάφι με καρύδια» και βέβαια τηρεί και υποστηρίζει το βάρβαρο και αναχρονιστικό έθιμο της σφαγής των εκατομμυρίων αθώων ζώων.

Για μας το πολύ ‘ανάλαφρο’ ύφος της εκπομπής (υπερβολικά ανάλαφρο θα έλεγα), και η επαναλαμβανόμενη αναφορά των παρουσιαστών στην απόλαυση του φαγητού καθώς και η συνεχής και έντονη κοιλιοδουλεία τους, μας πέφτουν πολύ βαριά και δεν αντέχουμε να την παρακολουθούμε.


Δε μπορεί να δίνεται μικρόφωνο και φωνή σε ανθρώπους που υποστηρίζουν τέτοιες αιματηρές παραδόσεις. Δεν είναι δυνατόν κάποιοι να παλεύουν να καταργηθεί αυτή η αδικαιολόγητη σφαγή και να βγαίνει ο κάθε ανόητος και να την υποστηρίζει.

Υπάρχει και η εξέλιξη κύριοι. Υπάρχει το όραμα να εκλείψουν τέτοια αναχρονιστικά έθιμα. Υπάρχει το όραμα για ένα καλύτερο κόσμο χωρίς βία, για ένα κόσμο που θα σέβεται τη ζωή.
Το δικό σας όραμα ποιο είναι? Η σούβλα και το στομάχι σας? Αυτό διδάσκετε στις νέες γενιές? Το Πάσχα της σφαγής και της μάσας?

Ας αναρωτηθεί επιτέλους η διεύθυνση του σταθμού σε ποιους δίνει μικρόφωνο και εκπομπές. Έχουμε αρχίσει να κουραζόμαστε από την έλλειψη ευαισθησίας και παιδείας πολλών παραγωγών, και τέλος πάντων, τώρα που ασχολούνται με τους Μεγάλους Έλληνες (ο Σωκράτης, ο Πλάτωνας, ο Πυθαγόρας κτλ δεν έτρωγαν καν κρέας) ας διαβάσουν τι έχουν πει μερικοί από αυτούς για τη συμπεριφορά μας προς τα ζώα.

"Όσο ο Άνθρωπος συνεχίζει να είναι ο άσπλαχνος καταστροφέας των κατώτερων ζώντων όντων δεν θα γνωρίσει ποτέ υγεία και ειρήνη. Γιατί όσο οι άνθρωποι κατασφάζουν τα ζώα, θα σκοτώνουν ο ένας τον άλλο. Πράγματι, αυτός που σπείρει τον καρπό του φόνου και του πόνου δεν μπορεί να δρέψει χαρά και αγάπη."
~ Πυθαγόρας
Όσοι καταδικάζετε τέτοιες εκπομπές παρακαλούμε στείλτε mail διαμαρτυρίας στην παρακάτω διεύθυνση.
editorial-web@skai.gr

http://www.skai.gr/master_story_1003.php?id=97522

-------------------------------------------------------------------------------------
Να πούμε όμως και ένα μεγάλο μπράβο στο Νίκο Γκαραβέλα παραγωγό του Love radio για την αναφορά του στο έθιμο της σούβλας μέσα από την εκπομπή του και την σαφή θέση που πήρε ενάντια στην αδικαιολόγητη αυτή σφαγή.
Ο Νίκος ελπίζει οι νέες γενιές να δώσουν ένα τέλος στο θάνατο εκατομμυρίων ζώων που γίνεται κάθε χρόνο το Πάσχα.

Νίκο μπράβο, σε υποστηρίζουμε με όλη μας τη δύναμη!

http://www.garavelas.gr/
mail:
info@garavelas.gr

Κυριακή 5 Απριλίου 2009

Ο δρόμος για το veganism

Ο καθηγητής Gary Francione εξετάζει ένα σύνολο επιχειρημάτων που αναφέρονται συνήθως σαν το «μέσο» για το veganism (απόλυτη χορτοφαγία). Τρία τέτοια επιχειρήματα είναι: (1) ότι πρέπει να προωθήσουμε κάποια μορφή χορτοφαγίας που επιτρέπει την κατανάλωση των γαλακτοκομικών προϊόντων, των αυγών, ή ακόμα και των ψαριών ως μέσο για το veganism(απόλυτη χορτοφαγία) (2) ότι πρέπει να προαγάγουμε το «happy meat» και τα προϊόντα του, όπως το κοτόπουλο KFC όπου έχει θανατωθεί με αέριο, ή «τα ελευθέρας βοσκής» αυγά, ως μέσο για τη χορτοφαγία και έπειτα το veganism lacto-ovo-pesco (δηλ κατανάλωση ψαριών, γαλακτοκομικών και αυγών) και (3) ότι πρέπει πρώτα να επανεξετάσουμε και μεταρρυθμίσουμε την ευημερία των ζώων ως μέσο για την ολική κατάργηση της εκμετάλλευσής τους.

Πρέπει όμως να προωθούμε κάτι που είναι ηθικά λάθος ως μέσο για να οδηγηθούμε σε κάτι ηθικά σωστό;
Σαν θεωρητικό θέμα, ακόμα κι αν το vegetarianism (χορτοφαγία) είναι ένα μέσο για το veganism (απόλυτη χορτοφαγία), ή το «happy meat» είναι ένα μέσο για το vegetarianism (χορτοφαγία), ή η μεταρρύθμιση της ευημερίας των ζώων είναι ένα μέσο για την κοινωνική αποδοχή της κατάργησης της εκμετάλλευσης των ζώων, πρέπει να τα υποστηρίζουμε;
Είναι, φυσικά, καλύτερο εάν ένας βιαστής δεν κτυπά το θύμα του, αλλά πρέπει να υποστηρίζουμε τον «ανθρωπιστικό» βιασμό ως μέσο για την κατάργηση του; Μερικές μορφές ρατσισμού είναι καλύτερες από άλλες μορφές ρατσισμού, αλλά μπορεί κανείς να προτείνει ότι πρέπει να είμαστε υπέρ εκείνων των υποθετικά «καλύτερων» μορφών ρατσισμού; Ναι, είναι καλύτερο να βασανίσουμε κάποιον λιγότερο, αλλά θα υποστηρίζαμε τα «ανθρωπιστικά» βασανιστήρια;

Όταν τέτοια θέματα αφορούν ανθρώπους οι περισσότεροι καταλαβαίνουμε ότι είναι λάθος να προωθούμε τον «ανθρωπιστικό» βιασμό, τα «ανθρωπιστικά» βασανιστήρια κτλ.

Αλλά όταν αναφερόμαστε σε μη ανθρώπινα όντα, οι περισσότεροι από εμάς είμαστε έτοιμοι να προωθήσουμε ιδέες που παραβιάζουν θεμελιώδη δικαιώματα. Δεν υπάρχει καμία σημαντική ηθική διαφορά μεταξύ του κρέατος και των γαλακτοκομικών ή μεταξύ του κρέατος και των ψαριών. Υπάρχει η ίδια δυστυχία (εάν όχι περισσότερη) σε ένα ποτήρι γάλα όσο και σε μια μπριζόλα, και για ένα ψάρι, η ζωή του είναι τόσο σημαντική, όσο και για μία αγελάδα. Το «happy meat» και τα προϊόντα του, δεν σημαίνει μεγαλύτερη προστασία για τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες των ζώων, και η καλύτερη μεταχείρισή τους θα θεωρείτο βασανιστήριο αν αναφερόμαστε σε ανθρώπους.
Η προώθηση της «μεταρρύθμισης της ευημερίας» των ζώων είναι άμεσα ισοδύναμη με την προώθηση του «ανθρωπιστικού» βιασμού ή του «ανθρωπιστικού» ρατσισμού.

Επομένως, αυτά τα επιχειρήματα έχουν το μη αποδεκτό χαρακτηριστικό της προώθησης της συμπεριφοράς ή των πρακτικών, που παραβιάζουν ρητά τα θεμελιώδη δικαιώματα των ζώων εφόσον δεν θα κάναμε ποτέ κάτι τέτοιο σε έναν άνθρωπο.
Η προσέγγιση λοιπόν αυτή, είναι εξ’ αρχής speciesist (σπισιστική).

Επίσης, δεν υπάρχει κανένα στοιχείο για να υποστηριχθούν αυτοί οι ισχυρισμοί. Αν και βεβαίως υπάρχουν χορτοφάγοι που έχουν γίνει vegans, υπάρχουν επίσης πολλοί χορτοφάγοι που δεν έγιναν ποτέ veganς. Όσον αφορά τον ισχυρισμό, ότι το «happy meat» θα οδηγήσει στη χορτοφαγία που θα οδηγήσει στο veganism, τα στοιχεία φαίνονται να δείχνουν στην αντίθετη κατεύθυνση.
Δηλαδή το κίνημα του «happy meat» μας οδηγεί προς τα πίσω και όλο και περισσότεροι άνθρωποι-συμπεριλαμβανομένων και εκείνων που ήταν κάποτε χορτοφάγοι ή ακόμη και vegans-άλλη μια φορά νιώθουν άνετα με την κατανάλωση ζωικών προϊόντων.

Ο ισχυρισμός ότι η αλλαγή στην ευημερία των ζώων είναι το μέσο που θα μας οδηγήσει στην κοινωνική αποδοχή και επίτευξη της κατάργησης της εκμετάλλευσης, όχι μόνο δεν έχει καμία βάση αλλά είναι τελείως λάθος. Η προσέγγιση αυτή υπάρχει για 200 χρόνια τώρα, και σήμερα χρησιμοποιούμε τα ζώα με τους πιο φρικτούς τρόπους από ποτέ στην ιστορία. Δεν υπάρχει καμία ιστορική απόδειξη που να επιβεβαιώνει ότι αυτός ο τρόπος θα μας οδηγήσει στην ολική κατάργηση της εκμετάλλευσης των ζώων.

http://www.abolitionistapproach.com

Παρασκευή 3 Απριλίου 2009

Ο ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΘΕΟΣ ΔΕ ΖΗΤΑ ΑΙΜΑ!


Από αυτό το Σάββατο 4 Απριλίου, το ΠΟΦΥΖΩ σε συνεργασία με το Animal Net του Facebook, ξεκινάνε εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης του κοινού, για τη μεγάλη σφαγή που πραγματοποιείται κάθε χρόνο αυτές τις ημέρες, έναν τρόπο εορτασμού του Πάσχα που μας έχουν επιβάλει και που χωρίς κανένα προβληματισμό και δεύτερη σκέψη συντηρούμε μέχρι σήμερα.

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Είμαστε ενάντια στην αδικαιολόγητη αυτή εξόντωση αθώων πλασμάτων και πιστεύουμε στην ειρήνη, και τη μη βία προς κάθε ζώο ή άνθρωπο.
Απορρίπτουμε και καταδικάζουμε ήθη, έθιμα και παραδόσεις που γιορτάζονται με το θάνατο ζώων και τα θεωρούμε βάρβαρα, αναχρονιστικά και διαστροφικά.
Δεν πιστεύουμε σε καμία θρησκεία που απαιτεί τη σφαγή αθώων ζώων και θεωρούμε κάθε άλλη άποψη υποκριτική και επικίνδυνη.
Καταδικάζουμε όλους όσους προωθούν τέτοιες ‘εορτές αίματος’ και καλούμε την πολιτεία, την εκκλησία, τα ΜΜΕ αλλά και όλους τους σκεπτόμενους πολίτες να αναρωτηθούν και να μας απαντήσουν: είναι οι Μέρες του Πάσχα ημέρες ειρήνης και αγάπης;
Είναι οι μέρες του Πάσχα Άγιες Ημέρες ή Ημέρες Μεγάλης Σφαγής;

Απευθυνόμαστε σε αυτούς που μπορούν να δουν, να κρίνουν και να αντιδράσουν.
Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία για την εξόντωση εκατομμυρίων ζώων που γίνεται κάθε χρόνο το Πάσχα. Ο δικός μας Θεός δεν ζητά αίμα.
Όλα αυτά είναι ένα ακόμη εύρημα για αποπροσανατολισμό και κατανάλωση.

Αυτό το Πάσχα ας γίνουμε αληθινοί Χριστιανοί και ας το γιορτάσουμε ειρηνικά και αναίμακτα.

Γιατί:
"Όσο ο Άνθρωπος συνεχίζει να είναι ο άσπλαχνος καταστροφέας των κατώτερων ζώντων όντων δεν θα γνωρίσει ποτέ υγεία και ειρήνη. Γιατί όσο οι άνθρωποι κατασφάζουν τα ζώα, θα σκοτώνουν ο ένας τον άλλο. Πράγματι, αυτός που σπείρει τον καρπό του φόνου και του πόνου δεν μπορεί να δρέψει χαρά και αγάπη." ~ Πυθαγόρας

Αυτό το Σάββατο 4 Απριλίου στις 11.00 πμ στην πλ. Συντάγματος.

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Καταζητείται ο δράστης. Όποιος γνωρίζει κάτι ας μας ενημερώσει.

Εγκαίνια των Σφαγείων της Κοζάνης από τον Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και τροφίμων

Και όλα αυτά με δικά μας λεφτά? Να πληρώνουμε και τον εκσυχρονισμό της εξόντωσης των ζώων?
----------------------------------------------------------------------------------------------

Τα εγκαίνια του νέου σύγχρονου Σφαγείου Κοζάνης θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή 5 Απριλίου 2009 στις 11 το πρωί, από τον συντοπίτη μας Υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μιχάλη Παπαδόπουλο, στο 3ο χιλιόμετρο της Βιοτεχνικής περιοχής «Κασλά» (έναντι Ι.Μονής Αναλήψεως).

http://www.kozanh.gr/portal/index.php?option=com_content&task=view&id=2003&Itemid=37

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ

Αν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας θα μας βρείτε εδώ:
animalsplace@gmail.com